11 Nisan 2012 Çarşamba

Kiminin çayı, kiminin duası...




Biz üç kişiydik; Melike, Zeynep ve Rûken...
Üç ağız, üç yürek, üç yeminli dost.*
Uzatmaya lafı eğip, büküp, kendimizi afilli göstermeye niyetimiz yok. (Olsak dahi:)) Amaçlar, hedefler bellidir arkadaşlar. Hedefimiz... Yok yok böyle bir giriş değil tabi. Sakin. Odaklan şimdi. Biz bir akşam, çay içiyorduk, yine üç kişi (4. tekil şahıs sızınca acayip bozuluyoruz zaten.) Fonda, Norah Jones-Somewhere Over the Rainbow** var o sırada. Şarkıda mutluluk hormonu salgılıyor sanki, lal lalalay, biz şarkıya da kaptırmışken kendimizi, aptal gülümsemeler eşliğinde "Neden olmasın ki?" diye düşündük. Evet tam da böyle oldu. Ama bu tepkiyi neye verdik, hatırlamıyorum. Her neyse. Şimdi bu üç kafadar (hiçbirimiz de sevmeyiz bu kelimeyi, ama cümleye yakıştı diye el mahkum) bir araya gelse, neler çıkar ortaya diye düşünürken, bloggerlar silsilesi içerisinde bulduk kendimizi. Ama ne silsileymiş arkadaş, herhalde farkedilmemiz bir 3 seneyi alır. Neyse, orasını karıştırmayayım şimdi. -Nasıl yapalım onu? derken, "dinlediğimiz müzikler, gittiğimiz mekanlar, eleştirdiğimiz-haklı bulduğumuz yazılar, kendi düşüncelerimizi yazacağımız konular gibi bir sürü etkinliği toplarız, olur biter."dedik.
Böyle işte. Süsledim mi? Hayır.
Bir çay molasında, uğrarsanız buraya, bilin istedik bunları.
Öyle çok afilli laflar etmeye, heyecanlandırmaya gerek yok diye de kısa kestim yazıyı.
Yapacaklarımızı şimdilik teminat olarak bırakıyoruz.
Yetmezse, çay içmeye bekliyoruz :)
Çünkü çay, demlikten içilir.***


*Ahmet Kaya-Biz Üç kişiydik şarkısından esinlenilmiştir. 
(Telif haklarına da, öyle saygımız vardır.)
**Merak ettiyseniz bakınız
***Pek severiz, çok kullanırız bakınız
Vesselam...
Rûken

5 yorum:

  1. Blogunuzun girişini çok beğendim.. İnşaAllah faydalı bilgiler paylaşacağınızdan eminim :)Yolunuz açık olsun bakalım.. :))

    YanıtlaSil
  2. "Kim miyiz" kısmı harikulade olmuş. Tesadüfen blogumun istatistikler bölümünden görüp blogunuza adım atmış oldum. Bir de baktım ki "izlediklerimiz" kısmında blogumun adı var ( göz yaşartıcı bir an :)) Çok teşekkür ederim takip için. Ayrıca "Çünkü çay, demlikten içilir." sözü de derinden etkileyici :) Ben şimdilik duacı oluyorum hayırlısıyla :)
    Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  3. İlk önce izleyici sayım artmışken bi bakayım dedim.Birinde güzel bi profil fotoğrafı ve "çay" içeren bir isim, hadi bi bakayım dedim,güzel bir şiir Ruken'e ait, sonra son zamanlarda damarımdan tutan "ah bu gönül şarkıları"...
    Sonrası zaten ben Baba Zula'yı dinliyorum burda.Bir sana bir de bana işte...
    Tanınmanız üç seneyi bulmaz da... Tanınmayıp kafa kafaya kalsak daha iyi olur sanki.
    Devam devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizcede fazla tanınmak zarardır, biz bize yeteriz ;)

      Sil

Diğer Demlikler